Saturday, May 9, 2009



my friends 4 ever....

sedihnye nk tnggal ukm...huhuhu...bukan ape, sedih nk berpisah nga kwn2ku tersayang...
bile lh plak kite blh berjumpa ek...insyallah kalau ada masa kita reunion...

kwn2 aku mintak mf bnyk2 kalau sepanjang persahabatan kita aku ada buat salah silap n menguris ati korang....halal kan mkn minum n ape2 lh sepanjang persahabatan kite ek....

jgn lupa contact2 lh lps ni..insyallah aku akan bls msj korang..hihihi...
sedih...huhuhu...

ayu, aku mintak maaf bnyk2, aku tau ko kecewa cz x jd kuar g kajang ari 2 tp aku betul2 x dpt g. cz aku punye tesis x settle2 lg...ari yg kite nk g 2, aku dr pg sampai lh ke ptg duk uruskn tesis aku 2...
aku nk sgt habiskn mse nga kwn2 time 2 tp aku x dpt...aku bkn x syg korang tp keje aku x selesai lg....aku tahu lps ni kite myb ssh nk jumpa cz masing2 duk jauh2....
ape2 pn aku tetap syg korang....
biarlah persahabtan kite ini kekal hingga ke akhir hayat....

syg korang sume...


No comments: